تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکشنبه 15 مرداد اولین روز کاری هفته آینده

در پی اعلام رسمی تعطیلی شنبه آینده (14 مردادماه) به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بورس ها در این روز فعالیتی نخواهند داشت و تعطیل هستند.

به گزارش شمانیوز:  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه ای از تعطیلی کلیه بورس ها در روز شنبه مورخ 14 مرداد ماه خبر داد.

در اطلاعیه سازمان بورس آمده است: با اعلام رسمی تعطیلی شنبه آینده (14 مردادماه) به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بورس ها در این روز فعالیتی نخواهد داشت و تعطیل هستند.

با توجه به اینکه کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است، علاوه بر بورس تهران سایر بورس ها از جمله فرابورس ایران، بورس کالای ایران و بورس انرژی نیز تعطیل هستند و معاملاتی در آنها انجام نمی شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به متمرکز بودن سامانه های معاملاتی در پایتخت تالار های مناطق نیز به دلیل تعطیلی بورس ها در تهران، در این روز فعالیتی نخواهند داشت.

 منبع: روابط عمومی بورس تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکشنبه 15 مرداد اولین روز کاری هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..