تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای "پسر رفتگر افغانستا&

ماجرای به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز شنبه نتایج کنکور سال 95 افغانستان اعلام شد و محمدرضا رفعت توانست با کسب نمره 344.24 رتبه اول را از میان 170 هزار شرکت کننده کنکور سراسری افغانستان کسب کرده و به دانشگاه پزشکی کابل راه یابد.

محمدرضا رفعت پسر پرتلاش کابلی است که علیرغم دست و پنجه نرم کردن خانواده‌اش با مشکلات اقتصادی فراوان توانست رتبه اول کنکور را از آن خود کند. وی در کنار درس خواندن مجبور بود تا به کار قالیبافی نیز بپردازد.

محمد عوض پدر زحمتکش و مهربان «محمدرضا رفعت» است که به شغل شریف پاکبانی در کابل مشغول است.

حالا این روزها او و پسرش به مشهورترین پدر و پسر افغانستان تبدیل شده‌اند که در تمام محافل سخن از آنها به میان است.

علیخان اکبری یکی از کاربران افغان شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از رتبه یک کنکور سراسری افغانستان و پدرش، از آنان به عنوان پرافتخارترین پدر و پسر افغانستان یاد کرد.

وی نوشت: اگر به چشم‌های رضا دقت کنید، یک غرور آمیخته با فروتنی را می‌ینید؛ غروری که در چشم‌های بسیاری از اشراف‌زادگان نیست. چشم‌های عقاب‌گونه‌ این‌ جوان و دست‌های پر آبله پدر قهرمانش شایسته بوسیدن است. این‌ها عزت و سربلندی یک سرزمین‌ هستند. انرژی مثبت‌اند. الگو هستند. از راه دور در برابرشان سر تعظیم فرود می‌آورم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

رفتگر افغانستانی نفر اول کنکور شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای "پسر رفتگر افغانستا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..