تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام حجاج تا دوم شهریور ادامه دارد

۵۷۵۳۷۹

۱۵۵  بازدید

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اعلام کرد که اعزام حجاج از فرودگاه‌های کشور تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز اقدامات برای بازگشت‌ حجاج آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اعلام کرد که اعزام حجاج از فرودگاه‌های کشور تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز اقدامات برای بازگشت‌ حجاج آغاز خواهد شد.

سردار حسن مهری درباره روند اعزام حجاج به سرزمین وحی اظهارکرد: عملیات اعزام حجاج از 20 فرودگاه کشور از 8 مرداد ماه آغاز شده و در مجموع بیش از 86 هزار حاجی از طریق فرودگاه‌های کشور به عربستان اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه عملیات اعزام حجاج تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: از اواخر هفته دوم شهریور بازگشت حجاج آغاز خواهد شد که برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص نیز انجام شده است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به بدرقه زائران و افرادی که همراه آنان به فرودگاه می‌روند، افزود: توصیه ما این است که آیین بدرقه زائران در خارج از فرودگاه انجام شده و این عزیزان با یک یا دو نفر اعضای خانواده یا به همراه کاروان خود به فرودگاه بروند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام حجاج تا دوم شهریور ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..