تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تفاوت سود قطعی به دارندگان اوراق مشارکت پالایش نفت آبادان

بانک تجارت با توجه به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار ، تفاوت سود علی الحساب تا سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت آبادان را پرداخت می کند.

به گزارش شمانیوز، پرداخت سود قطعی به دارندگان اصل برگه تسویه حساب نهایی اوراق مشارکت پالایش نفت آبادان توسط شعب منتخب فروش اوراق مشارکت مذکور انجام می شود.
گفتنی است سود علی الحساب اوراق مشارکت پالایش نفت آبادان که در سال 1388 نوسط بانک تجارت به فروش رفت، تا تاریخ 15/11/90 با نرخ 5/16 درصد و پس از آن با نرخ 20درصد در سال و معاف از مالیات بوده است که بر اساس این خبر ما به التفاوت سود علی الحساب تا سود قطعی به دارندگان اصل برگه تسویه حساب نهایی اوراق مشارکت مذکور تعلق می گیرد.

منبع:روابط عمومی بانک تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تفاوت سود قطعی به دارندگان اوراق مشارکت پالایش نفت آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..