تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی

بیش از هزار شهرک نشین صهیونیست تحت تدابیر شدید امنیتی ارتش اسرائیل، وارد مسجد الاقصی شدند که این امر از سال 1967 (50 سال گذشته) بی سابقه بوده است.

بیش از هزار شهرک نشین صهیونیست تحت تدابیر شدید امنیتی ارتش اسرائیل، وارد مسجد الاقصی شدند که این امر از سال 1967 (50 سال گذشته) بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطین وفا، بامداد چهارشنبه 870 شهرک نشین اسرائیلی به مسجد الاقصی یورش بردند.


یورش ها درپی درخواست برای حضور بیشترین شمار شهرک نشینان در مسجد الاقصی به مناسبت سالگرد به اصطلاح «تخریب معبد» صورت گرفته است.


این خبرگزاری در ادامه آورد: بعد از ظهر سه شنبه نیز 209 شهرک نشین به مسجد الاقصی یورش برده بودند.


نیروهای اشغالگر قدس با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در بیت المقدس به ویژه در منطقه قدیمی، شهر را به پادگان نظامی تبدیل و راه را برای تسهیل حرکت شهرک نشینان که شعارهای نژادپرستانه سر داده بودند، هموار کرد.


در همین حال، «ایمن الصفدی» وزیر امورخارجه اردن از اسرائیل خواسته بود تا از ادامه رفتارهای تحریک آمیز در بیت المقدس دست بردارد.


صفدی روز سه شنبه در نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول ترکیه گفت: شمار شهرک نشینانی که به حیاط مسجد الاقصی هجوم آوردند، از سال 1967 فراتر رفته است.


«حسن خاطر» رئیس مرکز بین المللی قدس نیز روز دوشنبه گفته بود: صهیونیست ها سه روز متوالی در مسجدالاقصی حضور داشتند و طی این مدت تعداد زیادی از اسناد و مدارک محرمانه متعلق به مسجدالاقصی و املاک و دادگاه های شرعی را سرقت کردند.


سه جوان فلسطینی جمعه 23 تیر 96 در جریان یک درگیری با نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی به شهادت رسیدند. دو نظامی صهیونیست نیز در این درگیری کشته شدند.


در پی وقوع این حادثه نتانیاهو دستور بستن درهای مسجد‌الاقصی به روی نمازگزاران و نصب درهای الکترونیکی در ورودی این مسجد مقدس را صادر کرده بود.


سرانجام مقاومت مردم فلسطین، فشار مجامع بین‌المللی و خشم و انزجار شدید مسلمانان در سراسر جهان اسرائیل را مجبور به برداشتن تمامی درهای الکترونیکی و نرده‌ها در ورودی مسجدالاقصی کرد.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..