تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفت تهران از لیگ برتر کنار گذاشته می شود؟

۵۷۵۳۸۲

۶  بازدید

باشگاه نفت تهران در صورت عمل نکردن به تعهدات مالی خود از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: باشگاه نفت تهران به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تعهد داده بودند تا قبل از آغاز هفته دوم لیگ برتر بخشی از تعهدات مالی خود را انجام بدهند با این حال تا امروز( چهارشنبه ساعت 11:15) مسئولان باشگاه نفت اقدام عملی در این زمینه انجام نداده اند.

مسئولان سازمان لیگ معتقدند اگر باشگاه نفت تا فردا و قبل از زمان آغاز بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان به تعهداتشان عمل نکنند مجبور به کنار گذاشتن این تیم از مسابقات خواهند شد.

باشگاه نفت به برخی از بازیکنان و مربیان بدهکار است و این بدهی تبدیل به چالشی بزرگ برای این باشگاه و حتی فوتبال ایران شده است زیرا نفت به عنوان قهرمان جام حذفی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست.

تیم نفت در هفته دوم میهمان تیم فولاد خوزستان در اهواز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفت تهران از لیگ برتر کنار گذاشته می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..