تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکمل ها را چقدر و چگونه مصرف کنیم؟

مکمل ها را چقدر و چگونه مصرف کنیم؟به گزارش حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمود هادی پور دهشال ، داروساز افزود: بسیاری افراد تصور می کنند مکمل ها همه یک جور هستند ولی اینطور نیستند ما مکمل های ویتامین هایی داریم که ویتامین های محلول در آب هستند.

وی ادامه داد: بنابراین هرچقدر این ویتامین ها را مصرف کنیم در نهایت از طریق ادرار دفع می شوند و در بدن باقی نمی مانند؛ استفاده بیش از حد مکمل های درمانی هیچ نفعی برای سلامت ندارند اما استفاده به اندازه و به نیاز برای بدن مفید هستند.

این داروساز با بیان اینکه یک سری مکمل ها هستند که مکمل های محلول در چربی هستند و در بدن ذخیره می شوند، افزود: مکمل هایی که در بدن ذخیره می شوند مکمل هایی همانند ویتامین E هستند که به عنوان مکمل های محلول در چربی شناخته می شوند

وی تاکید کرد: بنابراین استفاده زیادی از این ویتامین کمکی به شما نمی کند آنقدر باید استفاده کنید که نیاز دارید و با پزشک این مساله را مطرح کنید.

هادی پور با بیان اینکه در سنین مختلف مصرف مکمل ها متفاوت است، اظهار کرد: مصرف بیش از اندازه این مکمل ها می تواند عارضه هایی همچون کبد چرب برای افراد به وجود بیاورد.

انتهای پیام/

مصرف مکمل؛ برای چه کسانی، چقدر و چرا؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکمل ها را چقدر و چگونه مصرف کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..