تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقع بالا از زوج منشا - طارمی

۵۷۵۲۲۱

۴۵۶  بازدید

به احتمال زیاد در بازی عصر پنج‌شنبه مقابل تراکتورسازی برای نخستین بار زوج طارمی – منشا در خط حمله پرسپولیس شکل خواهد گرفت.

ایران ورزشی: به احتمال زیاد در بازی عصر پنج‌شنبه مقابل تراکتورسازی برای نخستین بار زوج طارمی – منشا در خط حمله پرسپولیس شکل خواهد گرفت.

 دو مهاجمی که روی هم رفته 30 گل در فصل گذشته به ثمر رساندند و از هر دو نفر توقع گلزنی بالاست. هر چند پرسپولیس خارج از خانه بازی می‌کند، تراکتورسازی تیم کوچکی نیست، وضعیت هماهنگی و بدنی بازیکنان پرسپولیس هنوز آرمانی نشده و از همه مهم‌تر شرایط بدنی و فیزیکی منشا و طارمی بخصوص نفر دوم تا حد ایده‌آل فاصله دارد اما به نظر می‌رسد از هر دو نفر به یک اندازه توقع گلزنی وجود داشته باشد. طارمی دو فصل آقای گل بوده و دنبال تکرار این عنوان است و منشا به‌عنوان بهترین مهاجم خارجی فصل قبل پرسپولیسی شده و حداقل باید همان کیفیت حضورش در پیکان را نشان دهد. با این حال هنوز تردیدهایی جدی در این خصوص وجود دارد که آیا این دو مهاجم گلزن و فعلا ناآماده می‌توانند زوج مکمل خوبی برای همدیگر باشند یا نه. این مساله وقتی نگران کننده می‌شود که بدانیم هر دو برای اثبات خود دنبال گل اول هستند و شاید کار ترکیبی را فراموش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقع بالا از زوج منشا - طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..