تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه‌های شدید خاتمی از بی‌محلّی روحانی !!!

مديرعامل بنياد باران اخبار مجعول جهان نيوز را تكذيب كرد.

تکذیب شکاف میان روحانی و رئیس اصلاحات

جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران اظهار داشت:

-خبری که با عنوان «گلایه‌های شدید خاتمی از بی‌محلّی روحانی به اصلاح‌طلبان» در فضای مجازی پخش شده است، از اساس کذب است و زاییده توهم و بی‌اخلاقی رسانه‌ای ناشران خبر است.

-کسی که کوچک‌ترین شناختی از آقای خاتمی داشته باشد، می‌داند ایشان اگر همراهی و کمکی به دولت یازدهم کرده است،‌ صرفا از سر خیرخواهی بوده و بی‌هیچ چشمداشتی از آقای روحانی در دوره‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

-اين خبرپردازي‌هاى سخيف بكلى تكذيب مي‌شود. ما اين رفتارها را در ادامه تخريب دولت، تلخ كردن كام مردم ازانتخابات ومستهلك كردن ناجوانمردانه اميد ملت به توفيقات نظام جمهورى اسلامى و ايران عزيز است.

-اظهارات و نظرات آقای خاتمی راجع به موضوعات مختلف از طریق دفتر ایشان و بنیاد باران، اعلام می‌شود و لذا هر خبری راجع به آقای خاتمی که خارج از این روال منتشر شود، فاقد اعتبار است.

-این شیطنت‌ها تا به حال کم نبوده و احتمالا هم ادامه داشته باشد، چون امید دارند که بتوانند با این اخبار ساختگی شکافی بین بزرگان ایجاد کنند و آقای خاتمی را در مقابل آقای روحانی قرار دهند. اما این افراد و سایت‌ها، یک چیز را در نظر نمی‌گیرند که همگرایی و همراهی اصلاح‌طلبان و حمایت آنان از دولت یازدهم مانند حمایت‌های اصولگرایان از دولت نهم و دهم نیست که دیروز در طرفداری از آن دولت رقابت می‌کردند و امروز در نفی و انکارش.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه‌های شدید خاتمی از بی‌محلّی روحانی !!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..