تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت قیمت گوشت مرغ

یوسف جلوخانی نیارکی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد ضمن اشاره به نحوه تنظیم بازار گوشت مرغ، گفت: ذخیره‌سازی استراتژیک گوشت مرغ، بسته به شرایط کشور برای سه تا شش ماه انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مهلت مصرف مرغ منجمد، یکساله است، اظهار داشت: شرکت برای گردش ذخیره و جایگزینی محصول مزبور قبل از پایان مهلت، به طور مداوم ذخیره خود را روانه بازار و در عوض محصول تازه جایگزین می کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران به نقل از وزیر جهاد کشاورزی، قیمت پایه برای هر کیلو مرغ را هفت هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: اگر قیمت ها از این سطح به سمت بالا حرکت کند، بدون شک این شرکت با عرضه بیشتر مرغ منجمد، به بازار ورود پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه نظارت شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ منجمد و نگهداری این محصول، بسیار شدیدتر از مرغ گرم است، افزود: این شرکت حتی به نحوه منجمد و خرید مرغ به سایز یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم حساس است. ما به نمایندگی از دولت همواره آمادگی لازم جهت تنظیم بازار در سطح خرده فروشی ها، میادین و فروشگاه های زنجیره ای را در طول سال دارد.

این مقام مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه گوشت گرم گوسفندی وارداتی بصورت مستمر در فروشگاه های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر این گوشت از کشورهای گرجستان، قزاقستان، روسیه و استرالیا به مملکت وارد و در چرخه مصرف قرار می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت قیمت گوشت مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..