تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر یک پیتزا در ماه کمتر بخورید، می‌توانید آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایت بخرید

فروشگاه اپل گستر در راستای افزایش توان خرید همشهریان عزیز تهرانی در نظر دارد کلیه محصولات اپل از جمله آیفون و اپل واچ، انواع مک‌بوک و آی‌مک را با گارانتی رسمی علاوه بر فروش نقد به صورت اقساط نیز در اختیار مشتریان محترم تهرانی قرار دهد.

جهت بهره‌مندی از این شرایط کافی است تنها یک سوم مبلغ فاکتور را به صورت نقد و پرداخت مابقی مبلغ را تا اقساط ۱۰ ماه کِــــــــــــــــــــش دهید!

اقساط خود را محاسبه کنید:   

اپل گستر

لازم به ذکر است که کارمزد خرید اقساط تنها ۱.۵ درصد به ازای هر ماه است که به طور مثال در صورت خرید یک آیفون7 با حافظه 256 گیگابایت رنگ قرمز (گرانترین مدل) به قیمت تقریبی 3.600.000 تومان تنها ۴۰ هزار تومان به صورت ماهیانه کارمــــــزد می‌دهید به اندازه خرید یک عدد پیتزا ایتالیایی!

از آنجا که محصولات اپل در رده قیمتی نسبتا بالایی قرار می‌گیرند، با ثبت نام و خرید به صورت اقساط می‌توانید تمام محصولات اپل را به راحتی در اختیار داشته باشد و سطح تکنولوژی گجت‌های همراه خودتان رو به سطح اول دنیا برسانید.

خیلی راحت و ساده همین الان ثبت نام کنید و محصول اپل مد نظرتان را سریع به دست بیارید؛ در حالی که مطمئنید وجه را کم کم پرداخت می‌کنید. کلیک کنید و برنده باشید!

اپل گستر

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر یک پیتزا در ماه کمتر بخورید، می‌توانید آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایت بخرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..