تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانی با برداشتهای متضاد

در پی احتمال معرفی محمد جواد آذری جهرمی، معاون فعلی وزیر ارتباطات به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم باید گفت واقعیت آنچه طی سال های اخیر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دیده شده است، مقاومت جهرمی در مقابل رفتارهای سلیقه ای در مورد فیلترینگ بوده است

در پی احتمال معرفی محمد جواد آذری جهرمی، معاون فعلی وزیر ارتباطات به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم باید گفت واقعیت آنچه طی سال های اخیر انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دیده شده است، مقاومت جهرمی در مقابل رفتارهای سلیقه ای در مورد فیلترینگ بوده است که حتی چند بار به احضار قضایی نیز ختم شده است‌. در همین حال فعالان بخش از عملکرد وی رضایت داشته و اقدامات او در توسعه اینترنت در کشور را بی سابقه می دانند. حمایت بی چون و چرا از استارت آپ ها و همچنین بخش های کارآفرین زبانزد است. مورد آخر دفاع جانانه از فیلتر نشدن فین تک ها بوده است.

نمایی دیگر اشاره به سوابق امنیتی وی دارد که قابل بررسی نیست و حداقل رفتار وی با آن اظهارات در تناقض است.

آیا پای تنگ نظری و حسادت در میان است؟

در آخر باید گفت که فرصت اعتماد رئیس جمهوری سخت گیر به یک جوان، استثنائی است.

منبع:انصاف نيوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانی با برداشتهای متضاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..