تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ از مودم 6CA LTE رونمایی کرد

شرکت سامسونگ مودم جدید 6CA LTE را با قابلیت سرعت دانلود ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه معرفی کرد.

اوایل سال جاری شرکت سامسونگ تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ را معرفی کرد. این چیپ‌ست به یک مودم LTE Cat.16 (و 5CA) مجهز شده است که از سرعت دانلود تا یک گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. حال این غول کره‌ای یک مودم ال‌تی‌ای جدید توسعه داده است که از تکنولوژی 6CA بهره می‌برد و بدین ترتیب سرعت دانلود داده‌ با این مودم به ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد؛ این مودم اولین مودمی است که می‌تواند چنین سرعتی را ارائه دهد.

سامسونگ طی همکاری نزدیکی که با کمپانی اندریتسو (Anritsu) داشته، موفق شده است با استفاده از مودم جدید LTE Cat.18 خود که اولین مودم مجهز به فناوری 6CA است، به سرعت دانلود ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. باید اشاره کنیم که اندریتسو یک شرکت ژاپنی ارائه‌دهنده‌ی خدمات اندازه‌گیری سرعت ارتباطات مخابراتی است. با افزایش ۲۰ درصدی سرعت دانلود در مودم جدید سامسونگ، کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند یک فیلم کامل تمام اچ‌دی را فقط در ۱۰ ثانیه دانلود کنند یا از تماس‌های تصویری باکیفیت و پایداری بالاتر و بدون قطعی‌ لذت ببرند.

ویژگی CAا(Carrier Aggregation) چندین مورد از اجزای اپراتورها را با پهنای باند مختلف ترکیب می‌کند تا در نتیجه، سرعت انتقال داده‌ها بهبود پیدا کند. تکنولوژی جدید 6CA در مقایسه با نسل قبلی این فناوری یعنی 5CA، داده‌ها را با سرعت بیشتری انتقال می‌دهد و علاوه بر این، ارتباطات در فناوری جدید مورد بحث پایداری بیشتری دارند. شرکت سامسونگ همچنین مودم جدید ال‌تی‌ای خود را به طرح‌های 4×4 MIMO و 56 QAM مجهز کرده است تا سرعت انتقال داده‌ها به حداکثر میزان ممکن برسد.

وونگ‌هاین هور، معاون بخش توسعه پروتکل‌های سیستم اس‌ال‌آی در سامسونگ الکترونیکز، گفته است: «با افزایش تعداد سرویس‌هایی که محتوای باکیفیت ویدیویی در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، میزان تقاضا برای مودم‌های ال‌تی‌ای قدرتمند نیز افزایش خواهد یافت. مودم ال‌تی‌ای جدید سامسونگ با ارائه‌ی سرعت دانلود ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه، پشتیبانی از فناوری 6CA و بهره بردن از طرح‌های برتر، باعث می‌شود این کمپانی جایگاه مناسبی در عصر 5G به دست بیاورد.»

انتظار می‌رود سامسونگ یک چیپ‌ست از سری تراشه‌های موبایل اکسینوس مجهز به مودم 6CA ال‌تی‌ای را تا پایان سال جاری معرفی کند. بر اساس برخی از شایعات، این پردازنده‌ی جدید احتمالا اکسینوس ۹۸۱۰ نام خواهد گرفت و سامسونگ از آن در تولید نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که اوایل سال آینده معرفی خواهند شد، بهره خواهد گرفت. فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ در ۲۳ آگوست (یکم شهریور) رسما معرفی خواهد شد، ولی این موضوع از قبل تأیید شده که پردازنده‌ی این گوشی، اکسینوس ۸۸۹۵ است. سامسونگ همچنین با استفاده از فرآیند ۱۰ نانومتری در حال ساخت دو تراشه‌ی جدید اکسینوس ۷۸۸۵ و اکسینوس ۹۶۱۰ است.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ از مودم 6CA LTE رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..