تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویکی لیکس 20 هزار ایمیل علیه رئیس جمهور فرانسه منتشر کرد

ویکی لیکس 20 هزار ایمیل بر علیه رئیس جمهور فرانسه منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقت پیش اعلام شد که حدود 20 هزار ایمیل از کمپین رئیس جمهور فرانسه «امانوئل مکرون» به سرقت رفته است. حال سایت «ویکی لیکس» این 20 هزار ایمیل را افشا کرده است.

این ایمیل ها و اطلاعات موجود درون آنها باعث ایجاد مشکلاتی میان «مکرون» و «مارین لپن» رئیس حزب سیاسی راست گرا در فرانسه شده است.

بعد از اینکه این مدارک و ایمیل ها توسط ویکی لیکس افشا شد، حزب سیاسی «مکرون» از ویکی لیکس شکایت کرد و شکایتی که در ماه می به دلیل بی‌ثبات‌سازی حزب آنها انجام شده بود نیز از طریق دادستان پیگیری شد.

اما به هرحال این سوال که چه کسی اطلاعات این 20 هزار ایمیل را از کمپین مکرون دزدیده است، بی پاسخ مانده است. این در حالی است که «ANSSI» آژانس امنیتی فضای مجازی فرانسه در ماه ژوئن اعلام کرده بود  اثری از هک کردن در ایمیل «مکرون» دیده نشده است.

همچنین ویکی لیکس اعلام کرده است هنوز 50 هزار ایمیل دیگر علیه مکرون در اختیار دارد که هنوز منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

رئیس جمهور فرانسه هدف ویکی لیکس قرار گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویکی لیکس 20 هزار ایمیل علیه رئیس جمهور فرانسه منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..