تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلبل داعش به هلاکت رسید

بلبل داعش به هلاکت رسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع بومی در استان نینوا، روز سه شنبه خبر داد که "ابوطلحه الشامی"، از معروف ترین خواننده های داعش، در حملۀ هوایی به چادرهای این گروه تروریستی در حومۀ شرقی تلعفر در غرب موصل، کشته شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به وبگاه شبکه السومریه گفت: در این حملۀ هوایی، شمار زیادی از عناصر داعش کشته و زخمی شدند.

به گفتۀ این منبع، ابوطلحه، از عناصرِ سوریِ داعش است که چندین ترانه برای حمایت از داعش و تبلیغ این گروه تروریستی ساخت و داعشی ها او را "عندلیب الشام" یا بلبلِ شام نام نهادند.

داعش، برای جذب عناصر جدید، اقدام به ساخت کلیپ ها و ترانه هایی می کند تا جوانان را برای پیوستن به این گروه تروریستی بفریبد.

منبع: العالم

انتهای پیام/

هلاکت بلبل داعش در حمله هوایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلبل داعش به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..