تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی در بانک ملی ایران

جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش شمانیوز، در ابتدای این جلسه که با حضور ۱۳ عضو برگزار شد، دکتر حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر این که کار در حوزه روابط عمومی با چالش های زیادی مواجه است، گفت: روابط عمومی پیچیدگی های زیادی دارد و مدیران این حوزه به خصوص در بانکها باید برای موفقیت از تکنیک ها و تخصص های ویژه ای بهره مند باشند .
وی افزود: زمان شناسی در امور روابط عمومی بسیار مهم است و روابط عمومی باید در داخل و خارج سازمان، مدافع سازمان باشد.
در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا دیدگاه های خود را پیرامون مسائل روز حوزه روابط‌ عمومی بانک ها بیان کردند. در پایان نیز اعضای کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی از موزه بانک ملی ایران که به تازگی افتتاح شده است، بازدید کردند.

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی در بانک ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..