تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید گوشی‌های سامسونگ، سریع‌ترین اسمارت‌فون‌های دنیا

گوشی نسل بعد سامسونگ ، سریعترین گوشی دنیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند بعدی شرکت سامسونگ بسیار سریعتر از گوشی های فعلی این شرکت خواهد بود. این شرکت اعلام کرد نسخه جدید مودم LTE خود را ساخته  و قرار است این مودم در تراشه «Exynos» گنجانده شود. این مودم قابلیت پشتیبانی از نسل 6 از «تجمیع کننده حامل‌های مخابراتی» یا «6CA» را داراست که باعث می‌شود سرعت اینترنت  تا 1.2 گیگابایت بر ثانیه افزایش یابد.

برای توضیح اجمالی درباره «تجمیع کننده حامل های مخابراتی» یا « 6CA » باید گفت که این حامل‌های مخابراتی برای افزایش پهنای باند و افزایش نرخ بیت در شبکه های LTE به کار می‌روند.

تاکنون گوشی های سامسونگ از حامل‌های مخابراتی نسل 5 پشتیبانی می‌کردند، برای مثال در آخرین نسخه گوشی‌های هوشمند این شرکت مانند گلکسی اس 8 قابلیت پشتیبانی از 5CA هک شده بود. اما این اولین باری است که از این فناوری در دستگاهی استفاده می‌شود و در صورت عملکرد موفقیت‌آمیز آن، این مودم می‌تواند سرعت اینترنت را تا 1.2 گیگابایت بر ثانیه افزایش دهد که پیشرفت چشمگیری در این صنعت خواهد بود.

صاحب نظران می‌گویند شرکت سامسونگ قصد دارد از این مودم در نسل آینده گوشی های خود یعنی «Galaxy S9» بهره ببرد.

انتهای پیام/

پرسرعت ترین گوشی دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید گوشی‌های سامسونگ، سریع‌ترین اسمارت‌فون‌های دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..