تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر علوم به بحث ماندن یا نماندن در دولت: ما کارمند دولت هستیم و می‌مانیم

واکنش وزیر علوم به بحث ماندن یا نماندن در دولت: ما کارمند دولت هستیم و می‌مانیم

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: وزیر علوم در پاسخ به سئوالی در خصوص احتمال حضور خود برای پست وزارت علوم دولت دوازدهم گفت: هنوز عمر دولت یازدهم تمام نشده است و ما کارمند دولت هستیم و می‌مانیم.

محمد فرهادی در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: فعلا که در کابینه‌ دولت یازدهم حضور دارم و در خصوص ماندم در دولت دوازدهم تصمیمی نگرفته‌ام. باید گفت که هنوز عمر دولت یازدهم به اتمام نرسیده و ما کارمند دولت هستیم.

وزیر علوم در پایان درخصوص گزینه‌های مطرح شده برای سکانداری وزارت علوم دولت دوازدهم نیز گفت: از نظر من همه گزینه‌ها خوب هستند.

42238




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر علوم به بحث ماندن یا نماندن در دولت: ما کارمند دولت هستیم و می‌مانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..