تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های معاون ظریف در مسکو

بین الملل > دیپلماسی - حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در روند سوری - سوری آستانه با معاونان وزارت خانه های خارجه و دفاع روسیه در مسکو پایتخت این کشور دیدار و مذاکره می کند.

به گزارش خبرآنلاین، جابری انصاری در قالب رایزنی های منظم دو کشور درباره تازه ترین تحولات منطقه، بررسی مسائل سوریه و هاهنگی های تهران و مسکو امروز (سه شنبه) وارد مسکو شد.

برپایه برنامه اعلام شده، در این سفر دور جدید نشست های کمیته سیاسی مشترک دو کشور با حضور جابری انصاری رئیس هیات ایرانی و میخائیل بوگدانف همتای روس که نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه نیز هست، برگزار خواهد شد.
همچنین معاون وزارت خارجه ایران افزون بر دیدار و مذاکره با الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه، با برخی مسئولان مراکز مطالعاتی این کشور و شخصیت های سیاسی سوری نشست خواهد داشت.

روند مذاکرات چندجانبه سوری آستانه که به ابتکار ایران، روسیه و ترکیه بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، برای نخستین بار مذاکره مستقیم نمایندگان دولت قانونی سوریه و معارضان مسلح را در پی داشت و همچنین سبب برقراری آتش بس تقریبا فراگیر و پایدار مورد تائید شورای امنیت سازمان ملل در این کشور شده است.

ایران، روسیه و ترکیه 14 اردیبهشت در چهارمین دور مذاکرات آستانه، تفاهم نامه ایجاد مناطق امن را در سوریه امضا کردند که در برگیرنده مناطقی در استان های ادلب، بخش هایی از حمص، غوطه شرقی، درعا و قنیطره با هدف کاهش خشونت ها است.
برگزاری اجلاس آتی کارشناسی آستانه 10 و 11 مرداد و دور ششم کنفرانس هم هفته اول شهریور 96 در پایتخت قزاقستان برنامه ریزی شده است.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های معاون ظریف در مسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..