تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسد یکی از مفقودان حادثه "دز&q

معاون فرماندار دزفول از کشف جسد یکی دیگر از گردشگران مفقود حادثه دز در صبح سه‌شنبه خبر داد.

کشف جسد یکی دیگر از گردشگران مفقود حادثه دز

عبدالحسین پوررکنی اظهار کرد: جسد یکی دیگر از گردشگران مفقود در حادثه دز، پس از 13 روز از حادثه، ‌ صبح امروز سه‌شنبه (10 مردادماه) در منطقه چال‌کندی کشف شد.وی افزود: با هماهنگی‌هایی که از روز گذشته انجام شد، سد دز امروز به منظور کاهش دبی آب رودخانه به طور موقت بسته شد و در این شرایط تیم‌های غواص آتش‌نشانی و قایقران‌ها عملیات جستجو را آسان‌تر انجام دادند.

پوررکنی بیان کرد: در نهایت تیم‌های غواص آتش‌نشانی توانستند جسد یکی از دو گردشگر مفقود را از آب بیرون بیاورند. اکنون یک گردشگر دیگر همچنان در دز مفقود است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول با بیان این‌که ابتدا عنوان شد جسد کشف شده متعلق به آقای غلام‌نژاد 55 سال و پس از آن گفته شد که متعلق به دیگر مفقود جوان این حادثه است، اظهار کرد: تاکنون نمی‌توانیم بگوییم جسد کشف شده متعلق به چه کسی است و در حال حاضر این جسد جهت شناسایی به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسد یکی از مفقودان حادثه "دز&q»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..