تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 800 اثر متقاضی حضور در بخش سينمايی جشنواره فیلم سبز

بیش از 800 اثر متقاضی حضور در بخش سينمايی جشنواره فیلم سبزبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ايران؛ بر اساس اعلام دبیرخانه ٢٧٨ فیلم خارجی و 524 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم سبز رسیده است.

از ٤٣ کشور شرکت کننده در جشنواره فیلم سبز ايران كشورهاي آمریکا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، کانادا، انگلیس، برزیل، آلمان و روسیه به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

آثار ایرانی رسیده به دبیرخانه شامل فیلم های داستانی کوتاه، مستند بلند، پویانمایی و تجربی است كه به ترتيب بیشترین فیلم‌های ایرانی از استان‌ها و شهرستان‌ها به جشنواره ارسال شده اند.

جشنواره بین المللی فیلم سبز ايران به دبیری فرهاد توحیدی 18 تا 24 شهریور در تهران و همزمان در مراکز استان ها، شهرها و جزاير در بيش از ١٥٠ مركز اكران سينمايی برگزار می شود. اين جشنواره مهمترين رويداد فرهنگی حفظ محيط زيست در منطقه خاورميانه است.

انتهای پیام/

چند اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم سبز رسید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 800 اثر متقاضی حضور در بخش سينمايی جشنواره فیلم سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..