تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه مکان پرطرفدار برای چک کردن موبایل+ اینفوگرافی

سه مکان پرطرفدار برای چک کردن موبایل+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وابستگی درصد بسیاری از مردم به گوشی های هوشمند به دلیل جذابیتی که دارد موجب شده تا افراد در همه مکان ها و اوقات موبایلشان را به همراه داشته باشند.

این وابستگی تا جایی است که عده ای حتی در رختخواب و توالت نیز از موبایل خود جدا نمی شوند.

عده بسیاری از مردم هنگام استفاده از تلفن همراه لزوما در حال حرکت هستند، بررسی ها نشان می دهد رختخواب، هنگام رانندگی و توالت سه وضعیتی است که کاربران بیشتر برای چک کردن موبایل خود در آن قرار دارند.

بر اساس اینفوگرافی منتشر شده از Statistics و نظرسنجی از 40 هزار نفر در 36 کشور جهان 46درصد مردم در رختخواب موبایل خود را چک می کنند، 42 درصد هنگام رانندگی مشغول چک کردن موبایلشان هستند و 32 درصد در توالت به رصد پیام های موبایلی خود می پردازند.

اینفوگرافی زیر گویای این آمار است.

سه مکان پرطرفدار برای چک کردن موبایل+ اینفوگرافی

انتهای پیام/

کاربران بیشتر در چه مکانهایی موبایلشان را چک می‌کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه مکان پرطرفدار برای چک کردن موبایل+ اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..