تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزاد بیگناه، قربانی لذت جویی مادر خبیثش شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ ؛ " نوآه " نوزاد 6 ماهه ای که توسط مادر خبیثش در صندلی عقب ماشین با کمربند ایمنی به مدت دو روز بسته شده بود جان سپرد. این نوزاد طی این دو روز با گرسنگی و همچنین گرمای 32 درجه هوا در جدال بود. بنا به ادعای پلیس، این زن با رها کردن فرزندش در ماشین به خرید رفته و قرار ملاقاتی را نیز با نامزدش ترتیب داده بود. اکنون " لاویلی جانسون " 22 ساله اهل میشیگان آمریکا، به دلیل کشتن آگاهانه و عامدانه فرزندش با اتهام قتل روبروست.

بنا به مدارک ارائه شده در دادگاه این زن طی این دو روز تنها دو بار به کودک خود سرکشی کرد. در روز 17 ژوئیه وی با دادن یک بطری شیر، نوزادش را ترک نمود و صبح روز 19 ژوئیه با نوزاد بیهوش خود روبرو شد. این زن بجای تماس با اورژانس پزشکی، کودکش را به یک بیمارستان اطفال منتقل کرده بود.

شگرد عجیب مادر خبیث برای خلاص شدن از دست نوزاد شش ماهه اش + ت

مدارک دادگاه نشان می دهد که وی به مصرف مخدر ماری جوانا طی این دو روز اعتراف کرده و بعد از بازگشت به خانه به کودکش سرکشی نکرده است.

شگرد عجیب مادر خبیث برای خلاص شدن از دست نوزاد شش ماهه اش + ت

بنا به گزارش دیتروید فری پرس، جنازه این نوزاد در حالی که در مرحله تجزیه قرار داشت پیدا شد. شکم وی کاملا متورم شده بود و در حالی که از چند نقطه بدن دچار خونریزی شده بود، بوی تعفن از وی منتشر می شد.

گفتنی است؛ این زن همچنین صاحب یک دختر 2 ساله است که سرپرستی و نگهداری وی به یک دپارتمان دولتی خدمات سلامت محول شده است.

انتهای پیام/

شگرد عجیب مادر خبیث برای خلاص شدن از دست نوزاد شش ماهه اش + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزاد بیگناه، قربانی لذت جویی مادر خبیثش شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..