تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری وحشتناک بین دو راننده پس از تصادف+فیلم

درگیری وحشتناک بین دو راننده پس از تصادف+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگام رانندگی ممکن است به خاطر عوامل گوناگون دچار حادثه شویم، که این حوادث می تواند از عوامل مختلفی چون عدم تمرکز و توجه کافی، عدم رعایت قوانین رانندگی یا خیلی مسائل دیگر سر چشمه بگیرد و یک تصادف رخ بدهد.

ممکن است در این تصادف ما مقصر باشیم و احتمال هم دارد تقصیر از طرف مقابل باشد اما به هر حال نباید رانندگان کنترل اعصاب خود را از دست بدهند و باید با حفظ آرامش مشکل پیش آمده را رفع کرد که یا دو راننده مساله را بدون نیاز به حضور یک مامور راهنمایی و رانندگی بین خود حل می کنند یا اینکه نهایتا پس از کمی صبر مامور به محل حادثه می رسد و از طریق بررسی های کارشناسانه و به کار گرفتن قوانین قضیه را حل می کند.

در ادامه فیلمی از یک تصادف را مشاهده می کنید که یکی از رانندگان به طرز عجیبی به راننده دیگر حمله ور شده و صحنه ای ناراحت کننده را جلوی چشم مردم رقم می زند.

انتهای پیام/

دعوای شدید بین دو راننده پس از وقوع حادثه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری وحشتناک بین دو راننده پس از تصادف+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..