تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک سردار آزمون به 3 ستاره پرسپولیس+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شب گذشته مراسم برترین های فوتبال ایران در فصل 95 - 96 برگزار شد و در بخش دروازه بان، مدافع و مهاجم، بازیکنان پرسپولیس موفق به کسب عناوین برتر فوتبال کشورمان شدند همچنین مهدی طارمی، علاوه برکسب عنوان آقای گلی، مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.

پس از این انتخاب، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش تیم روبین کازان روسیه، در اینستاگرام به علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی کسب این عناوین را تبریک گفت.

تبریک سردار آزمون به پرسپولیسی ها+عکس

 تبریک سردار آزمون به پرسپولیسی ها+عکس

 

تبریک سردار آزمون به پرسپولیسی ها+عکس

 

انتهای پیام/

تبریک سردار آزمون به بیرانوند، طارمی و سیدجلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک سردار آزمون به 3 ستاره پرسپولیس+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..