تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم آنچلوتی برای حفظ رناتو سانچس

۵۷۴۵۳۸

۹۲  بازدید

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که رناتو سانچس، ستاره پرتغالی تیمش، در این تابستان از باواریایی ها جدا نخواهد شد.

ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که رناتو سانچس، ستاره پرتغالی تیمش، در این تابستان از باواریایی ها جدا نخواهد شد.

 سانچس که فصل گذشته چندان در ترکیب اصلی بایرن قرار نگرفت، مایل بود که در این تابستان به باشگاه دیگری برود و باشگاه هایی مانند منچستریونایتد و میلان برای خرید او ابراز تمایل کرده بودند و حتی چلسی هم به تازگی برای خرید او وارد عمل شده بود اما آنچلوتی که از عملکرد این ملی پوش پرتغالی در دیدارهای پیش فصل راضی است، قصد دارد او را در تیمش نگه دارد.

تصمیم آنچلوتی برای حفظ رناتو سانچس

او به خبرنگاران گفت:" در مورد رناتو هیچ خبر جدیدی وجود ندارد. او فصل را با ما آغاز می کند و تا پایان بازار نقل و انتقالات در روز 31 آگوست با ما خواهد ماند. او در آخرین دیدار ما خوب بازی کرد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم آنچلوتی برای حفظ رناتو سانچس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..