تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ساعت به‌وقت اوتیسم» در جشنواره تلویزیونی مستند

«ساعت به‌وقت اوتیسم» در جشنواره تلویزیونی مستندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی  جشنواره تلویزیونی مستند؛ «ساعت به‌وقت اوتیسم» روایتگر مشکلات و مصائب خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم است و اطلاعاتی درباره این بیماری یا اختلال رشدی و علائم و نشانه‌های آن به بینندگان ارائه می‌دهد.

بیژن همدستی درباره این مستند گفت: از ۱۶ سال پیش که با اوتیسم آشنا شدم، تصمیم گرفتم مستندی درباره این مستند بسازم، من هم مانند بیش‌تر مردم اطلاعات دقیقی درباره این اختلال رشدی نداشتم و به‌تدریج با اوتیسم، بیماران اتیستیک و تفاوت آن‌ها با یکدیگر آشنا شدم.

وی افزود: خوشبختانه سال ۹۵ با کمک سیمای خراسان رضوی و همراهی خانواده‌های بزرگوار مشهدی دارای فرزند اوتیسم، این اختلال سوژه مستندی روایت محور و عاطفی شد.

همدرسی تصریح کرد: در مسیر ساخت این مستند با مشکلات متعددی مواجه شدیم، مثلاً به دلیل برخورد بد جامعه و نوع نگاه مردم به افراد مبتلابه اوتیسم که ناشی از عدم شناخت آن‌ها از این بیماری است، بیش‌تر خانواده‌ها علاقه‌ای برای همکاری با عوامل این مستند و آمدن جلوی دوربین نداشتند، اما درنهایت با تلاش انجمن اوتیسم مشهد و همراهی تعدادی از خانواده‌ها شجاع موفق شدیم بخشی از مصائب و سختی‌های خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم را به تصویر بکشیم.

این مستند امشب ساعت ۱۹ از برنامه «جشنواره تلویزیونی مستند» پخش و ساعت ۲۴ بازپخش می‌شود.

فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند از ۱۷ تیر در شبکه مستند آغازشده و در این فصل ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ساعت به‌وقت اوتیسم» در جشنواره تلویزیونی مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..