تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ از احمدی نژاد برنامه باشگاه بگیرید

یک روز رفتم ماست بخرم، 500 تومن کم داشتم. مغازه‌دار لطف کرد و گفت: «برو دفعه بعد که اومدی خرید کنی بیار». از بد حادثه، فردای همان روز از آن محل اسباب‌کشی کردیم و دیگر مسیرم به مغازه‌اش نیفتاد که خرید کنم و 500 تومن را پس بدهم.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یک روز رفتم ماست بخرم، 500 تومن کم داشتم. مغازه‌دار لطف کرد و گفت: «برو دفعه بعد که اومدی خرید کنی بیار». از بد حادثه، فردای همان روز از آن محل اسباب‌کشی کردیم و دیگر مسیرم به مغازه‌اش نیفتاد که خرید کنم و 500 تومن را پس بدهم. ولی باور کنید خیلی بهش فکر می‌کردم و ته ذهنم بود. تا اینکه یک روز در را باز کردم و دیدم صاحب مغازه مذکور با مامور ایستاده دم در و به خاطر آن 500 تومن شکایت کرده و ما هم به جرم تصرف در اموال غیر و اختلاس و ارتشا و سه چهارتا اتهام دیگر، دستگیر شدیم و 9 سال حبس کشیدیم و به پرداخت چهارمیلیون تومان هم محکوم شدیم، الان هم پنج سال از حبسم را کشیده‌ام و به قید وثیقه آزادم.

از آن طرف، اخیرا دیوان محاسبات کشور ابعادی از پرونده اقتصادی ريیس دولت دهم را منتشر کرده که با خواندن آن حقیقتا تشتک از سر هر جنبنده‌ای و هلیم از تن هر انسان آگاهی جدا می‌شود. به گفته مقامات دیوان محاسبات، حجم تخلفات دولت قبل مجموعا 48 هزار‌میلیارد تومان است. من که شخصا می‌روم از مسئولان دولت قبل برنامه ورزش می‌گیرم و به شما هم توصیه می‌کنم همین کار را بکنید، چون با وجود اینکه کلی ورزش کرده‌ام تا حجم بگیرم، تازه نیم کیلو هم از وزنم کم شده. آن وقت دوستان در عرض هشت سال، حجم‌شان شده 48000000000000 تومان!

ولی این پایان ماجرا نیست، زیرا 25 درصد این مبلغ، مستقیما مربوط به شخص دکتر احمدی نژاد است. یعنی این که می‌بینید لباس‌شان همیشه گشاد است و شلوار پت و پهن را تا زیر بغل بالا می‌کشند، فقط به خاطر این است که ریا نشود. وگرنه سیکس پک برای یک دقیقه ایشان است و آرنولد در حسرت یک عکس ورزشی مشترک با دکتر می‌سوزد.

مسئولان دیوان محاسبات این را نيز گفتند که هفت پرونده علیه آقای احمدی‌نژاد تشکیل شده و حکم قطعی هم صادر شده و در حال اجراست. یعنی الان که شما این متن را می‌خوانید، آقای احمدی‌نژاد دارند در دادگاه از خودشان دفاع می‌کنند، همزمان شش ماه است که داخل زندان هستند و مصادف با هردوی این‌ها، از خانه و دفتر ولنجک ویدیوی درختی ضبط می‌کنند و کاندیدای انتخابات هم می‌شوند. یک مبلغ مختصری هم ظاهرا رد مال دارند که در حال پرداختش هستند، ولی با چشم غیرمسلح قابل رویت نیست.

یعنی همیشه این امکان وجود دارد که شما به خاطر 500 تا تک تومنی زندگی‌تان منهدم شود، ولی این امکان هم هست که بتوانید با وجود پرونده مالی سنگین، چند کار همزمان انجام بدهید و حبس‌تان را هم در کنارش بکشید. پس همان‌طور که می‌بینید، ژن خوب در سرنوشت انسان تاثیر اصلی را دارد و تحصیلات و تجربه و تلاش جزو حواشی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ از احمدی نژاد برنامه باشگاه بگیرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..