تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالار محصولات کشاورزی میزبان عرضه 117 هزار تن گندم درقالب طرح قیمت تضمینی

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز دوشنبه 9 مردادماه، میزبان عرضه 117 هزار و 377 تن گندم خوراکی استان های اردبیل، مرکزی، زنجان و خراسان شمالی در قالب طرح قیمت تضمینی است.

به گزارش شمانیوز: طی این روز و در تالار مذکور 449 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، 4 هزار تن گندم دوروم ، یک هزار و 725 تن شکر سفید، 200 تن روغن خام، 200 تن ذرت دانه ای، 200 تن ذرت دامی، 200 تن جو دامی و 495 تن مرغ منجد نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، 41 هزار تن تیر آهن، 110 تن سبد میلگرد، 10 هزار تن تختال SM ، 4 هزار و 400 تن انواع ورق و 8 کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، در تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز طی این روز 5 هزار و 300 تن قیر و عایق رطوبتی عرضه می شود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشمی نیز شاهد عرضه 54  هزار و 228 تن انواع مواد پلیمری، قیر، لوب کات و وکیوم باتوم است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 30 هزار تن جو دامی و یک هزار تن آهک پخته ذوب آهن اصفهان را تجربه می کند.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالار محصولات کشاورزی میزبان عرضه 117 هزار تن گندم درقالب طرح قیمت تضمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..