تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم امید منصوریان به بخشش محروم‌ها

تیم فوتبال استقلال برای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مثل هفته نخست همچنان چهار بازیکن مصدوم خود را در اختیار نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر: بعد از مسجل شدن غیبت لئوناردو پادوانی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به خاطر مصدومیت، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری هم شرایطی مشابه با پادوانی دارند و این دو هم دیدار هفته دوم تیمشان را از دست دادند.

به این ترتیب و با اضافه شدن امید ابراهیمی به جمع مصدومان این تیم، منصوریان همچنان مثل هفته اول در هفته دوم هم چهار بازیکن کلیدی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

با توجه به این که در وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال تغییری ایجاد نشده، چشم امید منصوریان به سرنوشت سه بازیکن محروم تیمش است و این که کمیته انضباطی با صدور رای یا بخشش این سه بازیکن، آنها را در اختیار این تیم قرار دهد.

آبی پوشان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 21 روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال خوزستان هستند و برای این بازی ۴ و یا همانند بازی قبل ۷ بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم امید منصوریان به بخشش محروم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..