تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معجزاتی که در حرم حضرت زینب (س) رخ داده است +فیلم

معجزاتی که در حرم حضرت زینب(س)رخ داد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روایاتی حقیقی راجع به مصون ماندن حرم حضرت زینب(س) از حملات گوناگون و پرتاب خمپاره ها از زبان اشخاص مختلف آمده که چگونگی حفظ شدن این مکان مقدس را زیر باران آتش دشمنان با جزئیات توصیف می کند.

حملات ناموفقی که از جانب معاندان در انتظار یک پیروزی قطعی صورت گرفت و در کمال شگفتی با شکستی حیرت انگیز مواجه شد که چیزی کم از معجزه ندارد.

کسانی که این گستاخی را به خرج می دهند و به خود این جسارت را داده که حتی فکر بی حرمتی به مقدسات را در سر بپرورانند، باید بدانند که چیزی جز شکست و سرافکندگی در انتظارشان نخواهد بود.

در ادامه صحبتهایی از اشخاصی می شنوید که سمع این سخنان بند بند وجود آدمی را می لرزاند؛ نقل معجزاتی که برای هر کدام سندی وجود دارد و هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند.

مردی از خمپاره هایی می گوید که انگار کسی آنها را در آسمان گرفته و به آهستگی آورده و روی بام حرم گذاشته، به شکلی که کوچکترین آسیبی به حرم وارد نشود یا آرپی جی هایی که پس از شلیک از این پنجره وارد و از پنجره دیگر خارج می شود.

انتهای پیام/

فیلمی مستند از معجزاتی که در حرم حضرت زینب(س) به وقوع پیوسته است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معجزاتی که در حرم حضرت زینب (س) رخ داده است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..