تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله خنده‌دار سارق خالی‌بند به یک فروشگاه +فیلم

حمله خنده دار سارق خالی بند به یک فروشگاه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی میانسال  به قصد سرقت وارد یک فروشگاه شد و پس از اینکه محیط کمی خلوت شد و شرایط را محیا دید نزدیک فروشندگان شد و در حالی که یکی از دستان خود را پشت کمرش پنهان کرده بود، شروع به تهدید فروشندگان کرد و مدعی شد که یک اسلحه به همراه دارد.

فروشندگان که ادعای کذب این مرد را باور کرده بودند کمی ترسیدند اما هنگامی که سارق قصد دست درازی به صندوق را داشت تا پول ها را بردارد، دست او را پس زدند، در این لحظه مرد کلاه به سر عصبانی شد و خود را از روی پیشخوان بالا کشید و به این طرف آمد.

پس از تهدید های مجدد با فریاد از فروشندگان خواست که از صندوق فاصله بگیرند، در همان حین که مشغول خالی کردن صندوق از اسکناس ها شد، یکی از مشتریان که شاهد ماجرا بود از فرصت استفاده کرد و فروشگاه را ترک کرد که تازه در آن لحظه سارق متوجه حضور او شد.

انتهای پیام/

سرقت مسلحانه با دستان خالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله خنده‌دار سارق خالی‌بند به یک فروشگاه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..