تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتک کاری عجیب دو زن در بازار ماهی فروشان +فیلم

کتک کاری عجیب دو زن در بازار ماهی فروشان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما برای شما پیش آمده که جنسی را می خرید اما وقتی به خانه می رسید و سر فرصت آن را مورد بررسی قرار می دهید تازه آن موقع است که متوجه می شوید، کالای خریداری شده از کیفیت کافی و استانداردهای لازم برخوردار نبوده یا اگر مواد غذایی باشد، به طور مثال تاریخ مصرف آن گذشته است، و تازه آن لحظه  حسابی جوش می آورید و اصطلاحا با توپ پُر به سراغ فروشنده باز می گردید.

زنی در اوکراین پس از خرید ماهی به خانه رفت و متوجه شد که ماهی فاسد بوده، برای همین کنترل خود را از دست داد و به بازار ماهی فروشان بازگشت تا حق فروشنده را کف دستش بگذارد.

هنگامی که به محل خرید ماهی رسید با همان ماهی بزرگ که بوی بسیار بدی هم داشت، شروع به کتک زدن زن فروشنده در انظارعموم کرد که یکی از رهگذران از این صحنه عجیب فیلم برداری کرده است.

انتهای پیام/

زد و خورد مشتری و فروشنده در بازار ماهی فروش ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتک کاری عجیب دو زن در بازار ماهی فروشان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..