تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای المپیادی و جالب اعداد و چوب کبریت ها

معمای المپیادی و جالب اعداد و چوب کبریت ها معمای المپیادی و جالب اعداد و چوب کبریت ها 

اگر دنبال یک تست هوش المپیادی سخت هستید میتوانید سراغ اعداد و چوب کبریت ها بیایید که واقعا ذهن را درگیر می‌کنند. 

معمای المپیادی و جالب اعداد و چوب کبریت ها

معماهای سخت با جواب
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
◊♦◊
پاسخ معمای چوب کبریت :
در نگاه اول با برداشتن یک چوب کبریت در ۰ و قراردادن در وسط به ۹ تبدیل می‌شود و با برداشتن همان چوب کبریت از ۸ سمت چپ و قرار دادن ان در ۵ سمت راست به عدد ۹۹۹ می‌رسیم که بزرگ ترین عدد ۳ رقمی ممکن هست.

اما صبر کنید! تنها قانون تکان دادن ۲ چوب کبریت هست! پس اگر چوب کبریت هاي بالا و پایین صفر را برداشته و با آن یک یک دیگر در وسط بسازیم به جای یک عدد ۳ رقمی به یک عدد ۵ رقمی رسیدیم! یعنی دست کم ۱۰۰ برابر اکثر
۵۱۱۱۸

اگر این ۱ را بعد ۸ قرار دهیم بازهم به عدد بزرگتری میرسیم
۵۱۱۸۱

مفید! این بزرگ ترین عدد قابل استیابی با این قوانین هست اما اگر بشه صفحه را چرخاند، از حالت ۵۱۱۸ می‌توان به عدد بسیار بزرگتری هم رسید!
۸۱۱۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای المپیادی و جالب اعداد و چوب کبریت ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..