تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امامزاده قاسم گلابدره منور به نور امام رضا (ع) شد

امامزاده قاسم گلابدره منور به نور امام رضا (ع) شدبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم متبرک شدن بقاع متبرکه به وسیله پرچم گنبد امام رضا (ع) عصر امروز در امامزاده قاسم گلابدره تجریش تهران برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان سازمان اوقاف امور خيريه و برخی هنرمندان حضور داشتند، پرچم گنبد امام رضا (ع) در آستان امامزاده قاسم گلابدره در میان مردم گردانده شد. این مراسم هر سال همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال این امامزاده در استان تهران میزبان خادمان امام هشتم بود.

حجت الاسلام دیانی کارشناس مذهبی در این مراسم اظهار داشت: خدمت به علی بن موسی الرضا (ع) بالاترین خدمت است و فردای قیامت سر شیعیان ایشان بالاست. موضوع بسیار مهمی در دل شیعیان امام رضا (ع) وجود دارد و آن محبت نسبت به آقاست. زیارت امام رضا (ع) زیارتی بسیار اثربخش است. زیارت ایشان به درد دنیا و آخرت ما می خورد.

وی افزود: امام رضا (ع) با همه عظمت خود یک صفت دارد و آن هم غریب الغربا است.

همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت در وصف امام رضا (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امامزاده قاسم گلابدره منور به نور امام رضا (ع) شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..