تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع هجدهمین سال برنامه نود از فردا دوشنبه شب

مجری برنامه 90 در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فردا برنامه 90 روی آنتن می ‌ود/ شروع هجدهمین سال برنامه نود از فرداشبعادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شروع برنامه نود گفت: با شروع لیگ برتر «برنامه 90» این هفته به روی آنتن می‌رود. امسال نود هجدهمین سال خود را سپری خواهد کرد.

گفتنی است؛ عادل فردوسی‌پور بامداد سه‌شنبه شب، 23 خرداد ماه بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ویژه برنامه‌ای را از استودیوم آزادی به روی آنتن برد.

این برنامه طبق روال گذشته هر دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ پس از خبر شبانگاهی شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود و به تحلیل و بررسی مسابقات لیگ برتر با آیتم‌های ویژه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

آخرین خبرها از شروع برنامه 90 در سال 96 با عادل فردوسی‌پور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع هجدهمین سال برنامه نود از فردا دوشنبه شب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..