تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی که نشان می‌دهد رنگین کمان، یک دایره کامل است

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: همه ما در دوران کودکی رنگین کمان را به صورت نیم دایره ترسیم می کردیم و تصورمان این بود که این پدیده ی بی نظیر طبیعت، کمانی است.

اما در ویدئویی که در زیر درج شده خواهید فهمید که پدیده ای که در اثر تجزیه نور توسط قطرات آب به وجود می آید، در حقیقت دایره کامل است.

وقتی از روی زمین رنگین کمان را مشاهده می کنید، نمی توانید نیمه دیگر آن که نزدیک زمین است را ببینید، اما از آسمان، از داخل هواپیما یا جرثقیل بزرگ، خواهید دید که این پدیده دایره ای است.

تصویر یاد شده از ارتفاع ۴۶۰ متری از بالای آسمان خراش لاختا سنتر در سنت پترزبورگ روسیه گرفته شده است. از شما دعوت می کنیم این صحنه جذاب را در ویدئوی زیر تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی که نشان می‌دهد رنگین کمان، یک دایره کامل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..