تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توهین شرم‌آور دختر کمدین خنداننده‌شو به مردم ایران +فیلم

توهین شرم آور دختر کمدین خنداننده شو به مردم ایران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زینب موسوی یکی از کمدین‌های حذف‌شده مسابقه خنداننده‌شو برنامه خندوانه در مصاحبه با یکی از برنامه های اینترنتی به مردم ایران توهین کرد.

موسوی در این مصاحبه به تعریف‌هایی که نسبت به مردم ایران در مورد فرهنگ انجام می‌شود واکنش عجیبی نشان داد. این کمدین حذف‌شده در اظهارات خود، ویژگی های بارز مردم کشورمان را زیر سوال برد و با استفاده از واژه "بی فرهنگ" به مردم ایران توهین کرد.

این ویدئو در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران مواجه شده است.

در زیر می توانید ویدئویی از مصاحبه زینب موسوی و توهین او به مردم ایران را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

توهین زینب موسوی به مردم ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توهین شرم‌آور دختر کمدین خنداننده‌شو به مردم ایران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..