تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت

مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت 

مرد ثروتمند همسرش را به دلیل خنده بیش از حد به قتل رساند که همه ي را با شوک مواجه نموده هست. این زوج داخل کشتی در حال خوش گذرانی بودند. زوجی که برای خوشگذرانی و تفریح سوار کشتی کروز شده بودند به طرز عجیبی همه ي چیز را خراب کردند، خنده زن باعث شد تا شوهرش وی را به قتل برساند

خنده زن به شوهرش سر وی را به باد داد !داستان ها و ماجراهای تلخ بسیاری در مورد قتل همسر از گوشه کنار جهان شنیده ایم اما این بار قضیه کمی متفاوت هست ، نه پای خیانت در بین هست و نه پای اشتباهی نابخشودنی بلکه خنده موجب قتل شد ، زوج جوانی که در کشتی تفریحی گران قیمت در حال استراحت بودند حادثه اي باورنکردنی خلق کردند. خنده زن

مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت

قتل عجیب یک زن به دلیل خندیدن چندان

 به گزارش پارس ناز مرد به دلیل آنکه زنش خنده تمسخر آمیز نسبت به وی را قطع نکرد وی را کشت! کنت منزانارس به تهمت قتل وحشیانه کریسیتی 39 ساله دستگیر شد.

مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت

مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت

زنی که به علت خندیدن به شوهرش کشته شد

به گزارش FBI تعدادی از مسافران کشتی کروز بعنوان شاهدان عینی از خونین بودن اتاق این زوج با خبر شده و جنایت را به انها گزارش داده اند. بر زمینه گزارش ABC News این زوج اهل کشور آمریکا با کشتی کروز در سفر به آلاسکا بودند که دچار درگیری شدند درگیری با موضوع خنده!

مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت

قاتل در اعترافات خود گفت که همسرش به او می خندیده و موجب عصبانیت او شده هست ، مرد که چندین بار به همسرش تذکر داده بود بعد از بی توجهی همسرش وی را به قتل می‌رساند.جسد کشف شده در کشتی کروز شاهزاده خانم مورد بررسی قرار گرفت و نیروهای پلیس دریافتند که ضربه هاي شدید به سر مقتول علت اصلی مرگ او شده هست.

مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت

قتل همسر،کشتن همسر،به قتل رساندن همسر در کشتی،کشتن همسر در حال خوش گذرانی،قتل هاي خانوادگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد پولدار همسر زیبایش را بخاطر خنده کشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..