تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام به جنگ موبوگرام رفت +عکس

تلگرام به جنگ موبوگرام رفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یکی از کاربران تلگرام در توئیتر از پاول دوروف، موسس تلگرام درباره استفاده از برنامه های کمکی این پیام‌رسان مانند موبوگرام پرسید و گفت چرا اجازه می‌دهید این نرم افزارها از سرور شما استفاده کنند؟

پاوول دوروف در پاسخ این کاربر به شکلی صریح گفت: «موبوگرام نرم افزاری است که در ایران ساخته شده و ارتباطی به ما ندارد و بسیار نا امن است، توصیه می‌کنم از آن استفاده نکنید».

همچنین کاربر دیگری با ارسال توئیتی از دوروف پرسید: "بسیاری از کاربران به این خاطر از برنامه موبوگرام و برنامه های مشابه استفاده می‌کنند که این برنامه ها قابلیت «روح» دارد". موسس تلگرام در پاسخ این کاربر گفت : «قابلیت روح به زودی از نرم افزارهای تلگرام غیررسمی حذف خواهند شد، زیرا این گونه قابلیت ها حریم شخصی افراد را نقض می‌کنند".

تلگرام به جنگ موبوگرام رفت

انتهای پیام/

موسس تلگرام : موبوگرام ناامن است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام به جنگ موبوگرام رفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..