تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر آقای فوتبالیست پس از گذاشتن عکس خود و همسرش در اینستاگرام +عکس

دردسر آقای فوتبالیست پس از گذاشتن عکس خودش و همسرش در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهار فردی که به خانه جان تری دستبرد زده و از خانه وی چهارصد هزار پوند دزدی کرده بودند، چندی پیش دستگیر شدند. جریان از این قرار است که فوتبالیست مشهور انگلیسی، جان تری چندی پیش تصویری از خود و همسرش در صفحات اجتماعی منتشر کرد و همین تصویر به ظاهر ساده برای او 400 هزار پوند آب خورد .

زمانی که جان تری این تصویر را در اینستاگرام خود منتشر کرد، دزدها متوجه شدند که او به همراه همسرش در سفر به سر می‌برد و در خانه نیست.از اینرو وارد خانه او شده و  اموالش را به سرقت بردند. 

پس از دستگیری سارقان مشخص شد که آنها متهم به چند سرقت دیگر از خانه‌های مختلف بودند که در نهایت توسط پلیس انگلستان دستگیر شدند.

تصویری که در ادامه می‌بینید، تصویری است که جان تری آن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و متحمل خسارت 400 هزار پوندی شد.

دردسر آقای فوتبالیست پس از گذاشتن عکس خودش و همسرش در اینستاگرام

 

انتهای پیام/

خسارت 400 هزار دلاری به جان تری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر آقای فوتبالیست پس از گذاشتن عکس خود و همسرش در اینستاگرام +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..