تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عطرهای بعد از حمامِ تابستانی، برای آقایان

ماهنامه دنیای زنان: آیا بوی آن را حس می کنید؟ بوی فصل تابستان را؟ زمان کمی به رسیدن این فصل و روزهای گرم و پر از عرق مانده است. اگر می خواهید از شر بوی بد ناشی از عرض رها شوید و در عین حال خوشبو باشید، پس از حمام، از عطرهای خوشبوی زیر استفاده کنید که میان عطرهای مردانه بهترین هستند.

هوگو باس (Hugo Boss)

 بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان


این عطر رایحه سبز و ادویه ای دارد و متمایل به خنکی است. رایحه خوش این عطر، ترکیبی از مرکبات خوش طعم مانند گریپ فروت و همچنین عطر سیب است. بوی زنجبیل و میخک نیز از نت های بعدی این عطر می باشند. حدود 8 ساعت دوام دارد و هرچه از زمان این عطر بگذرد، خوشبوتر می شود.


ایسی میاکی نویت دایسی (Issey Miyake Nuit d’Issey)

 بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان


ایسی میاکی از زمان حضورش در بازار تاکنون بسیار مورد توجه مردها بوده است. رایحه این عطر تریکبی از مرکباتی چون ترنج و گریپ فروت در نت اولیه و در نت میانی چرم با ادویه جات، ترشی، فلفل سیاه، نت های جنگی و در نت نهایی نعنا هندی و دانه تونگاست. ماندگاری این عطر حداقل تا 9 ساعت می باشد.


جوپ! وئو! (joop! Wow)

 بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان


اولین چیزی که در این عطر توجهتان را جلب می کند، رنگ آن است. مایع عنبرطلایی آن بسیار زیبا به نظر می رسد. رایحه چوب و تا حدی طعم شیرین آن را بسیاری از مردم دوست دارند. البته رایحه دانه تونکا موجود در این عطر بسیار خوشایند است. تنها مشکلی که این عطر دارد، ماندگاری آن است. متاسفانه بیش از 5 یا 6 ساعت دوام ندارد. اما قیمت آن بسیار مناسب می باشد.


کالوین کلین (Calvin Klein)

 بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان


کالوین کلین هر بار با رایحه ای بسیار خوش تر از قبل وارد بازار می شود. این عطر بسیار نرم و ملایم است و بیش از دو دهه است که تولید می شود. بوی تمیز و بسیار خوشایند آن که پایه ای از مرکبات دارد، توجه هر کس را به خود جلب می کند. نوع زنانه این عطر نیز وجود دارد. ماندگاری آن نسبتا خوب است و می توانید کل روز از رایحه آن لذت ببرید.


تام فورد (Tom Ford)

 بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان


تام فورد، طراح مد، کارگردان، فیلمنامه نویس و استاد ساخت عطرهای بی نظیر، سازنده این عطر بسیار خوشبوست. عطر تام فورد در انواع مردانه و زنانه وجود دارد و این نوع مردانه تام فورد، ترکیبی از رایحه های پرتقال تلخ، لیموترش و یاسمن است و البته نتی از چوب صندل نیز در خود دارد. اگرچه یکی از گران ترین عطرهای موجود است اما دوام آن روی پوست نیز بسیار بالا و عطری مناسب فصل تابستان است.


جو مالون لندن (Jo Malone London)

 بهترین عطرهای تابستانی برای آقایان


رایحه خوشایند و البته تا حدی شیرین این عطر، همه را به سمت خود جذب می کند. نت اصلی این عطر، دانه تونکا و نوعی صمغ زرین معطر است. اثر کلی جو مالون لندن، فوق العاده است و نشانه ای از طعم شیرین و خامه ای دارد. دوام این عطر بسیار بالا و 8 یا 9 ساعت است. این عطر انتخابی عالی برای مردان (و البته زنان) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عطرهای بعد از حمامِ تابستانی، برای آقایان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..