تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم های دنباله دار در شبکه نمایش

شبکه نمایش سیما در رویکرد جدید خود برای ایجاد ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطب، اقدام به ایجاد دو فضای پخش فیلم کرده است.

خبرگزاری ایسنا: شبکه نمایش سیما در رویکرد جدید خود برای ایجاد ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطب، اقدام به ایجاد دو فضای پخش فیلم کرده است.

به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش سیما، بر این اساس بخش‌های فیلم‌های دنباله‌دار و مجموعه صحنه‌ گران(مرور آثار) به جدول پخش این شبکه افزوده شده است.

دنباله‌سازی در سینما امروز دنیا تبدیل به مسئله‌ای عادی شده است و بسیاری از فیلم های موفق گیشه، خیلی زود صاحب دنباله هایی می‌شوند که داستان را از جهات مختلف پیش می‌برند. همین مسئله و اهمیت این فیلم‌ها باعث شده تا شبکه نمایش، به سراغ فیلم های دنباله دار دنیا برود.
از این رو، فضای ساعت ۱۹ جدول پخش در اختیار نمایش این مجموعه فیلم‌ها قرار گرفته و در این هفته شاهد پخش مجموعه فیلم‌های سینمایی شمال و جنوب، مارکوپولو و پلیس فروشگاه خواهیم بود.

فیلم‌های دنباله‌دار شبکه نمایش ساعت ۱۱ روز بعد تکرار خواهد شد.

در بخش مرور آثار نیز هر هفته و از ساعت ۲۱ مجموعه آثار یکی از بازیگران شاخص سینمایی در نظر گرفته شده و پخش خواهد شد.

هفته گذشته مجموعه آثار مت دیمون پخش شد و این هفته از روز شنبه به ترتیب شاهد نمایش فیلم‌های گروه ادیسون، باران سخت، رانندگی برای خانم دیزی، فهرست آرزوها، قلدرها، واکنش زنجیره‌ای و رهایی از شاوشنگ از مجموعه فیلم‌های با بازی مورگان فریمن از شبکه نمایش هستیم.

تکرار مجموعه صحنه‌گران نیز در ساعت هفت صبح و ۱۵ روز بعد پیش‌بینی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم های دنباله دار در شبکه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..