تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلاح پور معاون اجرایی سازمان بورس شد

دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حکمی سعید فلاح پور را به سمت معاونت اجرایی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) در این حکم آمده است:

با سلام؛

نظر به تعهد، تخصص و دانش جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاونت اجرایی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری و دستیابی به اهداف سازمان بورس و اوراق بهادار و اعتلای بازار سرمایه کشور در انجام امور محوله موفق باشید.

فلاح پور پیش از این ریاست مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار را بر عهده داشت.

خاطر نشان می شود: به دنبال دعوت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سید احمد عراقچی عضو هیات مدیره و  معاون اجرایی سابق سازمان بورس و اوراق بهادار برای حضور در این نهاد پولی وی از سمت خود استعفا داد.

همچنین با توجه به حضور عراقچی در بانک مرکزی، شورای عالی بورس نیز ضمن قدردانی از خدمات و زحمات ایشان طی یک سال گذشته با استعفای وی موافقت به عمل آورد و دکتر جمالی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلاح پور معاون اجرایی سازمان بورس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..