تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض رسمی علیپور به اخراجش در بازی با فولاد خوزستان

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور مهاجم پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد، براین اساس وکیل این بازیکن طی نامه ای به سازمان لیگ اعتراض خود را نسبت به اخراج علیپور برابر فولاد خوزستان اعلام کرد. 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل نوراللهی درباره این مطلب گفت: اعتراض علی علیپور تحت شماره 110/4572 مورخ 7 مرداد ماه 96 نسبت به کارت زرد در بازی با فولاد در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت شد تا پس از طی کردن مراحل  اداری  به دبیر کل فدراسیون فوتبال ارسال و از آنجا به کمیته انضباطی ارجاع شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی با استعلام از کمیته داوران،  رای خود را صادر می کند. 

انتهای پیام/ 

اعتراض مهاجم استقلال در سازمان لیگ ثبت شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض رسمی علیپور به اخراجش در بازی با فولاد خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..