تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل»

نیمار، ستاره برزیلی بارسا روز آرامی را در تمرینات پیش از دیدار برابر رئال مادرید سپری کرد.

ورزش سه: نیمار، ستاره برزیلی بارسا روز آرامی را در تمرینات پیش از دیدار برابر رئال مادرید سپری کرد.

 دیروز و در جریان تمرینات بارسلونا عکس هایی از درگیری نیمار با نلسون سمدو، مدافع جدید بارسا منتشر شد که ستاره برزیلی بعد از این اتفاق تمرین را ترک کرده و واکنش تندی از خود نشان داد.

اما نیمار امروز در کنار دیگر بازیکنان در تمرینات بلوگرانا پیش از ال کلاسیکوی بامداد فردا در میامی شرکت کرد تا به نوعی به اتفاقات پایان داده باشد.

نیمار تمام گلهای بارسا در بازی های پیش فصل را تا به حال به ثمر رسانده و قصد دارد در دیداری که از نظر بسیاری آخرین حضور او با لباس بارسلوناست هم نمایشی خاطره انگیز ارائه دهد.

با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل» با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل» با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل» با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل» با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل» با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل» با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با نیمار؛ یک روز پس از «شورش بی دلیل»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..