تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش سازمان میراث فرهنگی برای آشنایی کودکان نابینا با موزه‌ها

مولاژ آثار موزه‌ای با هدف آشنایی کودکان نابینا با موزه، تهیه می‌شودمهدی کارخانی، معاون موزه آبگینه‌ و سفالینه‌ها در خصوص نحوه اجرای تفاهم‌نامه آشنایی هرچه بیشتر کودکان نابینا با موزه‌ها به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان پژوهشکده میراث فرهنگی و حسینیه ارشاد با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان نابینا با موزه منعقد شده، اقدام به تهیه مولاژ‌های آثار موزه‌ می‌کنیم.

وی افزود: کودکان می‌توانند با لمس این مولاژها با آثار موزه آشنا شوند.

معاون موزه آبگینه‌ و سفالینه‌ها اظهار داشت: از کار‌های دیگری که در راستای اجرای تفاهم‌نامه آشنایی کودکان نابینا با موزه در دستور کارمان قرار داده‌ایم، می‌توان به تهیه نسخه صوتی مرتبط با موزه اشاره کرد.

کارخانی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری دور دوم تجسم خلاق ویژه کودکان در هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: اولین دوره این کلاس‌ها در قالب ۸ جلسه با ۸ برنامه متفاوت در موزه آبگینه‌ها و سفالینه‌ها برگزار شد.

وی از برنامه‌های فعلی دیگر موزه آبگینه‌ و سفالینه‌ها به دوره آموزشی شیشه‌گری حرارت مستقیم با هدف تأمین اشتغال و برگزاری کارگاه‌های کتابخوانی در موزه اشاره کرد.


انتهای پیام/

 

امکان آشنایی نابینایان با آثار موزه از طریق مولاژ فراهم می‌شود

 

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش سازمان میراث فرهنگی برای آشنایی کودکان نابینا با موزه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..