تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازارگرمی به روش سایپا

سایپا طی ابلاغیه‌ای به نمایندگی‌های خود، اعلام کرد که هرچه سریع‌تر افزایش قیمت محصولات این شرکت به مشتریان ابلاغ شود.

امروز ۷ مرداد ۹۶، گروه خودروسازی سایپا طی نامه‌ای رسمی به تمامی نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، اعلام کرد افزایش قیمت را بر تمام خودروهای امانی و دعوت‌نامه‌های ارسالی به مشتریان اعمال کنند.

در متن این ابلاغیه از نمایندگی‌های فروش درخواست شده است هرچه سریع‌تر مدارک مربوط به ثبت‌نام تمام خودروهای امانی نزد نمایندگی، پرونده‌های پذیرش‌نشده و دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده به مشتریان، تکمیل و پذیرش شود. البته سایپا هنوز قیمت جدید محصولات خود را به نمایندگی‌های خود اعلام نکرده است.

در همین زمینه مدیر یکی از نمایندگی‌های فروش سایپا، گفت:

رکود شدیدی در بازار خودروی داخلی حاکم است و با توجه به نزدیکی به ماه‌های محرم و صفر، بعید به نظر می‌رسد که سایپا قیمت‌های جدید محصولات خود را ابلاغ کند و این اقدام سایپا بیشتر جنبه بازارگرمی دارد. اگر افزایش قیمتی هم ابلاغ شود نهایت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود چراکه بازار، افزایش قابل توجه قیمت را به‌هیچ‌وجه برنمی‌تابد.

مقاله‌ي مرتبط:

شورای رقابت در جلسه‌ ۱۲ تیرماه خود، مصوب کرد که برخی خودروهای پرتیراژ داخلی افزایش قیمت داشته باشند. از مجموعه محصولات سایپا، خودروهای گروه پراید، تیبا و تندر 90 شامل این افزایش قیمت خواهند بود. خانواده تیبا و پراید به‌طور متوسط ۱.۲۵ درصد و خانواده تندر 90 شامل پارس تندر و تندر معمولی به‌طور متوسط ۱.۵۷ درصد اجازه افزایش قیمت خواهند داشت.

این در حالی است که رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، طی مصاحبه خود بعد از این تصمیم اعلام کرده بود که امیدوار است با توجه به شرایط اقتصادی و رکود بازار، خودروسازان قیمت محصولات خود را با وجود دریافت مجوز، افزایش ندهند. درخواستی که بعید به نظر می‌رسد هیچ‌گاه عملی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازارگرمی به روش سایپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..