تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"آتنا"ی دوم این بار در ساوه؟

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی از آزار جنسی و به کما رفتن دختر5 ساله در ساوه خبر داد.

به گزارش شمانیوز: عبدالکریم یادگاری معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی از آزار جنسی کودک 5 ساله در ساوه خبر داد و گفت: این دختر بچه 5 ساله ساوه‌ای فعلا در کما است.

یادگاری با اشاره به اینکه این مورد امروز در ساوه اتفاق افتاده افزود : دختر بچه 5 ساله ساوه ای توسط فردی که هویت او هنوز مشخص نیست مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد و بعد از این آزار سر کودک ضربه می‌خورد.وی اضافه کرد : دختر بچه ساوه ای بعد از ضربه به سرش با علت ضربه مغزی به بیمارستان منتقل می‌شود و فعلا در کما به سر می‌برد.

این در حالی است که ملکی رئیس دادگستری ساوه کوک آزاری را تایید اما آزار جنسی را تکذیب کرد.ملکی با بیان اینکه این کودک توسط مادر خود امروز به بیمارستان منتقل شده است افزود: مادر کودک به عنوان اولین مظنون هم اکنون در بازداشت است و تحقیقات از وی در مورد حادثه ادامه دارد.وی اضافه کرد:موضوع از این قرار است که دختر بچه 5 ساله ساوه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هم اکنون به دلیل وخامت حال عمومی وی در آی سی یو یکی از بیمارستان های ساوه بستری شده است و هم اکنون کمیسیون پزشکی برای انتقال کودک به تهران در حال برگزاری است.

منبع:باشگاه خبرنگاران





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"آتنا"ی دوم این بار در ساوه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..