تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت از نویسنده نطق معروف روحانی شکایت کرد

روحانی در آن سخنرانی معروف خود اظهار داشت: "خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان." دولت از نویسنده نطق معروف روحانی شکایت کرد/ پناه بر خدا از بستن دهان منتقدان!

به گزارش شمانیوز: دکتر روحانی در مراسم تنفیذ دور اول ریاست جمهوری خود در سال 92 جملاتی را بیان کرد که بارها طرفداران دولت از آن فیلم و کلیپ های مختلف تبلیغاتی ساختند.

 
روحانی در آن سخنرانی معروف خود اظهار داشت: "خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان."

 
نویسنده این نطق معروف مراسم تنفیذ روحانی، حسین دهباشی بود که علاوه بر نوشتن برخی نطق ها و جملات تبلیغاتی به رئیس جمهور سازنده فیلم انتخاباتی ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم حسن روحانی نیز بوده است.

 
اما اینک دولت تدبیر و امید از او به علت برخی انتقاداتش به اطرافیان روحانی و برخی عملکردهای دولت شکایت کرده است!

حسین دهباشی سازنده مستند انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات 92 طی مطلبی در صفحه اجتماعی خود، نوشت: 4 سال قبل دقیقاً در همین ایام و در متن سخنرانی تحلیف رئیس جمهور نوشتم " پناه بر خدا از بستن دهان منتقدان"؛ امروز همان دولت بابت نقدهایم شکایت کرد.

منبع: عصر امروز





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت از نویسنده نطق معروف روحانی شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..